الکتریکی عدالت در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۱-۰۳-۲۱
3881
اطلاعات تماس
آقای عبدالهی
09152143528
051-37520053
09389576262
مشهد-انتهای ابوطالب-چراغچی 13-نرسیده به محمد زاده 1

الکتریکی عدالت در مشهد

الکتریکی عدالت در مشهد
الکتریکی عدالت در مشهد
الکتریکی عدالت در مشهد
الکتریکی عدالت در مشهد
الکتریکی عدالت در مشهد
الکتریکی عدالت در مشهد الکتریکی عدالت در مشهد الکتریکی عدالت در مشهد الکتریکی عدالت در مشهد الکتریکی عدالت در مشهد
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۱-۰۳-۲۱
3881

الکتریکی عدالت در مشهد

فروشگاه الکتریکی عدالت از سال 1385 تا کنون  که در حوزه فروش محصولات لوازم الکتریکی فعال بوده و همواره مورد استقبال  مشتریان خود قرار گرفته است و مشتریان ما نیک می دانند که در حوزه لوازام الکتریکی قیمت های ما بدیلی نداشته و با پایین ترین قیمت بالاترین کیفیت را به مشتریان مان ارائه داده ایم. اکنون الکتریکی عدالت در نظر دارد با گسترش حوزه فعالیت های کاری خود وارد عرصه رقابت گسترده تری شده و این ممکن نیست مگر به لطف مشتریان عزیرمان که همواره مارا در رسیدن به پیشرفت هایمان یاری کرده اند.بر این اساس سعی داریم که تمام محصولات حوزه الکتریکی و جدیدترین لوازم روشنایی را هم در بازار شهروند مشهد قرار دهیم.

و اینک به لطف و عنایت شما مشتریان گرامی است  که با فروشگاه الکتریکی عدالت  در عرصه فروش اینترنتی در کنار مشتریان گرامی هستیم و همواره ما را مورد لطف خود قرار داده اند ما در آغاز راهیم و سعی داریم همواره کنار مشریانمان بمانیم. لذا دست به تغییرات عمده ای در ساختار فروشگاه زده ایم و سعی داریم که جدیدترین محصولات برق و روشنایی روز دنیا را داشته باشیم.لذا امیدواریم مشتریان ما همواره عنایت شان را نسبت به ما داشته باشند.

از سوی دیگر باید عنوان کرد که هدف فروشگاه، ارائه محصولات با پایین ترین قیمت بوده و بالاترین کیفیت را به مشتریان عزیزمان ارائه خواهیم داد.نیک می دانیم راز موفقیت و پیشرفت ما حمایت های مشتریان گرامی می باشد. از سوی دیگر  در راستای تقویت سیستم فروشگاهی فروشگاه مجازی الکتریکی عدالت اقدام به تغییرات عمده ای نموده که امیدواریم شما مشتریان گرامی نیز از این طرح ها استقبال نمایید. 

کلمات کلیدی :

الکتریکی عدالت در مشهد آدرس الکتریکی عدالت در مشهد شماره تماس الکتریکی عدالت در مشهد
پیامک      تماس     09389576262
تماس     09152143528
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی